Szczegóły
powrót do listy przetargówUsługa w zakresie diagnozy potrzeb Beneficjentów ostatecznych projektu pn. "Przyjdź, Zapytaj-Profilaktyczny Program dla Rodzin"
Zaproszenie do składania ofert w postępowaniu
Usługa w zakresie diagnozy potrzeb Beneficjentów ostatecznych projektu
pn.: „Przyjdź, Zapytaj-Profilaktyczny Program dla Rodzin”
współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020
w zakresie Osi Priorytetowych 9-12 RPO WL 2014-2020.
Czerwiec 2018 r.
Rozdział 1.
Uwagi ogólne
-
Postępowanie niniejsze prowadzone jest w oparciu o wewnętrzny regulamin zamówień publicznych Zamawiającego i Wytyczne w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia wynosi 18780,49 zł netto bez podatku VAT.
-
Do niniejszego postępowania nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia
29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579), zwaną dalej „ustawą”. Szacunkowa wartość przedmiotu niniejszego zamówienia nie przekracza kwoty określonej w art. 4 pkt 8 ustawy. -
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
-
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
-
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
-
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów ani nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
-
Zamawiający nie zamierza zwoływać zebrania wykonawców, w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści niniejszej SIWZ.
-
Miejsce publikacji ogłoszenia o postępowaniu:
-
Rozesłanie do 3 oferentów
-
Strona internetowa: www.opsbychawa.bip.lubelskie.pl
-
Tablica ogłoszeń w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie Zamawiającego
-
Rozdział 2.
Nazwa i adres Zamawiającego
Zamawiającym w niniejszym postępowaniu jest:
Gmina Bychawa, ul. Partyzantów 1, 23-100 Bychawa/ Ośrodek Pomocy Społecznej w Bychawie
ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 22, 23-100 Bychawa
Ośrodek Pomocy Społecznej w Bychawie
ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 22
23-100 Bychawa
tel. (81) 56 60 127
fax (81) 56 61 265
e-mail: ops.bychawa@gmail.com
NIP: 7131406551
REGON: 004163420
Rozdział 3.
Tryb udzielenia zamówienia
Postępowanie niniejsze prowadzone jest w oparciu o wewnętrzny regulamin zamówień publicznych Zamawiającego i Wytyczne w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia nie przekracza 20 000 zł.
Rozdział 4.
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa diagnozy potrzeb Beneficjentów obejmująca w szczególności diagnozę potrzeb beneficjentów w zakresie diagnozy psychologicznej dla osób dorosłych i dzieci:
- usługa przeprowadzenia indywidualnej diagnozy sytuacji problemowej lub zagrożenia sytuacją problemową, zasobów, potencjału, predyspozycji, potrzeb. 10 rodzin (32 osób) i opracowanie Indywidualnych Programów Wsparcia Rodziny dla Uczestników projektu.
- usługa obejmuje 50 godzin doradztwa (10 rodzin x 5 godzin)
- usługa obejmuje opracowanie 10 Indywidualnych Programów Wsparcia Rodziny (10 rodzin x 1 sztuka).
przy czym zamawiający przewiduje realizację umowy w dwóch edycjach:
-
I edycja w terminie do 30 czerwca 2018 r. dla 5 rodzin (16 osób)
-
II edycja w terminie do 30 czerwca 2019 r. dla 5 rodzin (16 osób)
Biorąc pod uwagę, że Beneficjentami będą również osoby niepełnoletnie oraz że poradnictwo ma służyć diagnozie sytuacji rodzinnej, w części godzin poradnictwa w ramach diagnozy potrzeb będą uczestniczyć również rodzice biologiczni lub opiekunowie prawni.
UWAGA:
-
Zamawiający zastrzega, że stawka za 1 godzinę świadczenia usług nie może być w roku 2018 NIŻSZA niż 13,70 zł brutto tj. mniej niż stawka minimalnego wynagrodzenia za pracę określonego w ustawie z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2002 roku nr 200 poz. 1679 z późn. zm.,) oraz przepisów wykonawczych wydanych na podstawie tej ustawy. Oferta zawierająca stawkę godzinową niższą niż określona powyżej zostanie odrzucona jako niezgodna z przepisami prawa.
-
Wszystkie materiały, karty doradztwa, miesięczne karty czasu pracy doradców, listy poświadczające obecność i korzystanie ze świadczeń, dzienniki zajęć, pozostała dokumentacja rozliczeniowa każdego z zadań zostanie oznakowana przez Wykonawcę zgodnie z aktualnymi wytycznymi w zakresie informacji i promocji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego
-
W wypadku, gdy na jakimkolwiek dokumencie wymagane jest poświadczenie osoby nieletniej za osobę tę poświadczenia dokonuje jedno z rodziców / opiekunów prawnych.
Rozdział 5.
Termin realizacji zamówienia
Wymaga się, by zamówienie zostało zrealizowane do 30 czerwca 2019 r.
przy czym zamawiający przewiduje realizację umowy w dwóch edycjach:
a). I edycja w terminie do 30 czerwca 2018 r. dla 5 rodzin (16 osób).
b). II edycja w terminie do 30 czerwca 2019 r. dla 5 rodzin (16 osób)
Jeżeli umowa w sprawie realizacji niniejszego zamówienia nie zostanie zawarta do dnia 21.06.2018 r. termin wykonania zamówienia w I edycji ulega przesunięciu o odpowiednią liczbę dni.
Rozdział 6.
Warunki udziału w postępowaniu oraz warunki wykluczenia z udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że nie podlegają wykluczeniu z niniejszego postępowania w okolicznościach wskazanych poniżej. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się następujących wykonawców:
-
osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
-
wykonawców będących osobami fizycznymi, które prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w art. 9 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. poz. 769) – przez okres 1 roku od dnia uprawomocnienia się wyroku;
-
Z możliwości realizacji zamówienia wyłączone są podmioty, które powiązane są z zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy osobowo lub kapitałowo, w szczególności poprzez:
-
Uczestnictwo w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
-
Posiadanie udziałów lub co najmniej 10% akcji;
-
Pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
-
Pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
-
Zamawiający wykluczy z udziału w postępowaniu Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu poprzez nie złożenie dokumentów potwierdzających ich spełnienie, lub z dokumentów przedłożonych wynika fakt istnienia podstaw do wykluczenia z postępowania.
Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
Rozdział 7.
Wykaz oświadczeń lub dokumentów jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganiu wykluczeniu, wskutek zaistnienia przesłanek określonych w Rozdziale 6 SIWZ Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w okolicznościach wskazanych w Rozdziale 6, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
Rozdział 8.
Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów
-
Wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane będą pisemnie lub pocztą elektroniczną.
-
Wyjaśnienia dotyczące SIWZ udzielane będą pisemnie lub pocztą elektroniczną.
-
Wykonawca, który uzna za niezbędne uzyskanie wyjaśnień dotyczących treści SIWZ, powinien wystąpić z zapytaniem do zamawiającego w sposób wskazany w ust. 1 niniejszego rozdziału.
Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający przekazuje Wykonawcom, którym przekazał SIWZ, bez ujawniania źródła zapytania oraz na stronie internetowej Zamawiającego. Pytania należy kierować do dnia 15.06.2018 r.
-
Wykonawca może zwrócić się (pisemnie lub mailem) do Zamawiającego o przekazanie SIWZ. We wniosku należy podać: nazwę i adres wykonawcy, numer telefonu, imię i nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów z Zamawiającym w sprawach dotyczących niniejszego postępowania, SIWZ można także odebrać w siedzibie Zamawiającego, w godzinach urzędowania lub otrzymać drogą elektroniczną po zgłoszeniu zapotrzebowania.
Rozdział 9.
Wadium – Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
Rozdział 10.
Termin związania ofertą złożoną w przedmiotowym postępowaniu wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Rozdział 11.
Opis sposobu przygotowania oferty
-
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
-
Ofertę sporządza się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej.
-
Ofertę należy sporządzić czytelnie, w języku polskim, w oparciu o formularze stanowiące załączniki do SIWZ.
-
Treść oferty musi odpowiadać treści SIWZ.
-
Wszystkie formularze oraz załączniki do oferty muszą zawierać podpis osób uprawnionych do występowania w imieniu wykonawcy, zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. Jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, udzielone przez uprawioną/e osobę/osoby, w oryginale lub w kopii poświadczonej notarialnie.
-
Oferta nie może zawierać zmian ani uzupełnień z wyjątkiem tych, które wynikają z instrukcji wydanych przez Zamawiającego, lub które są konieczne do korekty błędów popełnionych przez Wykonawcę. W tym przypadku dokonane korekty muszą być parafowane przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy.
-
Oferta musi zawierać wszystkie wymagane w SIWZ dokumenty.
-
Dokumenty, których żąda Zamawiający, muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy, przy czym w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów trzecich kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty (zgodnie z wyborem Wykonawcy).
-
Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
-
Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez wykonawcę kserokopia będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości co do jej prawdziwości.
-
W przypadku, gdy informacje zawarte w ofercie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa
w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których Wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania, muszą być oznaczone klauzulą „Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 ze zm.)”. -
Zaleca się ponumerowanie stron oferty i ich spięcie w sposób uniemożliwiający zdekompletowanie.
-
Wzory załączników należy wypełnić ściśle według wskazówek określonych w SIWZ.
W przypadku złożenia przez Wykonawcę własnych formularzy ich merytoryczna zawartość musi być tożsama z treścią formularzy niniejszej SIWZ. -
Żadne dokumenty wchodzące w skład oferty, w tym również przedstawione w formie oryginałów, nie podlegają zwrotowi przez Zamawiającego.
-
Wykonawca powinien umieścić ofertę wraz z załącznikami w wewnętrznej (z adresem zwrotnym) i zewnętrznej zamkniętej kopercie z napisem:
Nadawca:
Nazwa i adres Wykonawcy (pieczęć).
Adresat:
OFERTA NA
Usługa w zakresie diagnozy potrzeb Beneficjentów ostatecznych projektu
pn.: „Przyjdź, Zapytaj-Profilaktyczny Program dla Rodzin”
NIE OTWIERAĆ PRZED TERMINEM OTWARCIA OFERT
19.06.2018 r. godz. 10:30
-
Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi Wykonawca.
-
Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną ofertę pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca nie może wycofać oferty ani wprowadzić jakichkolwiek zmian w treści oferty po upływie terminu składania ofert.
-
Oferta musi zawierać:
-
Formularz oferty sporządzony zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ,:
-
Wykazy i oświadczenie, o których mowa w Rozdziale 7 SIWZ powinny być sporządzone zgodnie z przedstawionymi przez Zamawiającego wzorami – załącznikami do SIWZ, a w szczególności muszą zawierać wszystkie wymagane informacje.
Rozdział 12.
Miejsce, termin składania i otwarcia ofert
-
Ofertę należy złożyć Zamawiającemu: w terminie do 19.06.2018r. do godz. 10.00.
-
Złożona oferta zostanie zarejestrowana (dzień, godzina) oraz otrzyma kolejny numer.
-
Za termin złożenia oferty przyjmuje się datę i godzinę wpływu oferty do Zamawiającego.
-
Zamawiający nie przewiduje publicznej sesji otwarcia ofert.
-
Oferty należy składać pod rygorem nieważności w formie pisemnej w terminie określonym w niniejszym punkcie. Oferty złożone drogą elektroniczną nie będą rozpatrywane. Adres e-mail służy wyłącznie do kontaktu technicznego w sprawie postępowania.
Rozdział 13.
Opis sposobu obliczenia ceny i warunki płatności
-
Cena oferty brutto jest ceną obejmującą wszystkie koszty i składniki związane z realizacją zamówienia. Cena podana przez Wykonawcę nie będzie podlegała zmianom przez okres realizacji zamówienia.
-
Wykonawca określi w ofercie cenę netto i cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca poda także stawkę godzinową brutto za 1 godzinę usługi w zakresie diagnozy potrzeb rodziny wraz z opracowaniem Indywidualnego Programu Wsparcia dla Rodziny
-
Walutą ceny jest złoty polski.
-
Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
-
Należność płatna będzie po zakończeniu realizacji usługi, dokonaniu protokolarnego odbioru usługi, przelewem na konto Wykonawcy, w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury/rachunku.
-
Zamawiający zapewni salę na terenie Bychawy, bez barier architektonicznych.
Rozdział 15.
Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz
z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert
-
Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryteriów oceny ofert spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.
-
Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie dokonany według następujących kryteriów:
Lp. |
Kryterium |
Liczba punktów (waga) |
1. |
Kryterium 1 – Cena |
50 |
2. |
Kryterium 2 – Doświadczenie wykonawcy |
50 |
SUMA |
100 |
2.1 W kryterium „Cena” najwyższą liczbę punktów (50) otrzyma oferta zawierająca najniższą cenę brutto, a każda następna odpowiednio zgodnie z wzorem:
Cena oferty najniższej
Liczba punktów oferty = ---------------------------------------- x 50
Cena oferty ocenianej
2.2 . W kryterium 2 „Doświadczenie wykonawcy” oferta zostanie oceniona wg. następujących zasad:
W kryterium 2 „Doświadczenie Wykonawcy” oferta zostanie oceniona w skali punktowej do 50 pkt na podstawie informacji podanych przez Wykonawcę w wykazie sporządzonym według wzoru będącego załącznikiem Nr 2 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie usług (do powyższego wykazu należy załączyć dokumenty, że wskazane w nim zamówienia zostały wykonane należycie, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę).
Najwyższą liczbę punktów (50) otrzyma oferta Wykonawcy, który wykaże, że w okresie 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres działalności wykonawcy jest krótszy – w tym okresie, zrealizował największą liczbę godzin w ramach usługi diagnozy potrzeb rodziny i/lub lub usługi poradnictwa psychologicznego dla rodzin i/lub poradnictwa rodzinnego dla rodzin i/lub coachingu rodzicielskiego dla rodzin na rzecz Beneficjentów korzystających ze świadczeń pomocy społecznej w rozumieniu art. 7 ustawy o pomocy społecznej i/lub rodzin zastępczych i/lub rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym.
Każda następna oferta uzyska odpowiednio mniej punktów, zgodnie z wzorem:
Liczba usług z oferty ocenianej
Liczba punktów oferty = -------------------------------------------------------------------------- x 50
Największa liczba usług z wszystkich ofert
Pod pojęciem usługi Zamawiający rozumie usługę szkoleniową lub doradczą w wymiarze:
a) usługa szkoleniowa - co najmniej 2 dni szkoleniowe każda (gdzie dzień szkoleniowy wynosił co najmniej 5 godzin dydaktycznych) dla co najmniej 10 osób każda,
b) usługa doradcza w wymiarze co najmniej 20 godzin dla co najmniej 10 osób każda
- w przypadku opisanym w a) i b) - skierowanych do osób korzystających ze świadczeń pomocy społecznej w rozumieniu art. 7 ustawy o pomocy społecznej, i/lub rodzin wieloproblemowych i/lub rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym i/lub rodzin zastępczych, zrealizowaną na rzecz zewnętrznego w stosunku do Wykonawcy podmiotu (co oznacza, że Zamawiający nie bierze pod uwagę usług zrealizowanych w ramach projektów własnych Wykonawcy).
Zamawiający dokonując oceny ofert w oparciu o kryterium 2 będzie brał pod uwagę wyłącznie informacje podane przez Wykonawcę w wykazie sporządzonym przez Wykonawcę zgodnie z Załącznikiem nr 2 do niniejszego zapytania (wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie). W wykazie tym nie należy przedstawiać usług zrealizowanych przez podmioty trzecie (Zamawiający nie uwzględni tych usług w ocenie oferty).
-
Łączna liczba punktów przyznana przez dokonujących oceny członków Komisji w danym pod-kryterium zostanie zsumowana i podzielona przez liczbę oceniających członków Komisji.
-
W każdym z kryteriów ocena będzie dokonana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
-
Punkty przyznane w poszczególnych kryteriach danej oferty zostaną do siebie dodane.
-
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyskała największą liczbę punktów.
Rozdział 15.
Formalności związane z zawarciem umowy po wyborze oferty
-
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta:
-
odpowiada wymaganiom określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
-
została uznana za najkorzystniejszą w oparciu o podane kryteria oceny ofert.
-
Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zawiadamia Wykonawców, którzy złożyli oferty, o wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę), siedzibę i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano, uzasadnienie jej wyboru, a także nazwy (firmy), siedziby i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty oraz punktację przyznaną ofertom
w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację,
-
Wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, podając uzasadnienie faktyczne i prawne,
-
Wykonawcach, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
-
Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zamieszcza informacje,
o których mowa w pkt. 3 niniejszego rozdziału, na stronie internetowej oraz w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie. -
Zawiadomienie Wykonawcy o wyborze jego oferty będzie jednocześnie zaproszeniem do zawarcia umowy.
-
Umowa będzie zawarta przez Zamawiającego i wybranego Wykonawcę w terminie nie krótszym niż 3 dni od dnia przesłania pisemnie zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
-
Zamawiający może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia przed upływem terminu, o którym mowa w pkt 5 jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia złożona zostanie tylko jedna oferta.
Rozdział 16.
Załączniki do SIWZ:
Załącznik Nr 1 Formularz oferty
Załącznik Nr 2 Wzór wykazu wykonanych usług w celu oceny ofert w ramach kryterium nr 2
Załącznik Nr 3 Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania
- B-CONSULTING Bartłomiej Gębarowski ul. Malczewskiego 11 lok.49 35-114 Rzeszów
Zaoferowano wykonanie zamówienia za kwotę 7439,02 zł netto, co wraz z należnym podatkiem w wysokości 23% stanowi 9150 zł brutto.
Data wprowadzenia oferty: 2018-06-19